Страничка учителя-дефектолога

ВАС ВІТАЮЦЬ

настаўнікі-дэфектолагі

ДУА "Дашкольны цэнтр развіцця дзіцяці №1 г.п.Зэльва"

Комякевич Марина Евгеньевна

Камякевіч Марына Яўгенаўна

настаўнік-дэфектолаг

1 кваліфікацыйнай катэгорыі

Изображение

Лескевич Алла Николаевна

настаўнік-дэфектолаг

1 кваліфікацыйнай катэгорыі

ГРАФІК РАБОТЫ

НАСТАЎНІКА-ДЭФЕКТОЛАГА

Панядзелак

 8.00-12.45

Аўторак

8.00-13.15

Серада

8.00-13.15

Чацвер

8.00-13.15

Пятніца

8.00-12.40

ГРАФІК  РАБОТЫ

НАСТАЎНІКА-ДЭФЕКТОЛАГА

Панядзелак

 8.35-12.35

Аўторак

8.35-12.35

Серада

8.35-12.35

Чацвер

8.35-12.35

Пятніца

8.35-12.35

ГРАФІК ПРАВЯДЗЕННЯ КАНСУЛЬТАЦЫЙ 

1-ы  панядзелак месяца 12.35-12.55 – кансультацыя для выхавацеляў

1-ая серада месяца 7.40-7.55 – кансультацыя для бацькоў

Праводзяцца кансультацыі па запытах (на працягу месяца)

ГРАФІК ПРАВЯДЗЕННЯ КАНСУЛЬТАЦЫЙ 

1-ы аўторак месяца 12.45-13.00 – кансультацыя для выхавацеляў

1-ы  чацвер месяца 8.10-8.25 – кансультацыя для бацькоў

Праводзяцца кансультацыі па запытах (на працягу месяца)

 

 

Изображение

Наведвальнікам - Установа культуры Гродзенскi дзяржауны  гiсторыка-археалагiчны музей | museum-grodno.by

Інструктыўна-метадычнае пісьмо

Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь

 «Аб дзейнасці ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі, структурных падраздяленняў абласных (Мінскага гарадскога) выканаўчых камітэтаў, гарадскіх, раённых выканаўчых камітэтаў, мясцовых адміністрацый раёнаў у гарадах, якія ажыццяўляюць дзяржаўна-ўладныя паўнамоцтвы ў сферы адукацыі, у 2024/2025 навучальным годзе» 

       

 

Безбар'ернае асяроддзе

ПОСТАНОВЛЕНИЕ СОВЕТА МИНИСТРОВ РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ 21 ноября 2022 г.

№ 796 Об обеспечении доступной среды для инвалидов

 

                

МАТЭРЫЯЛЫ З ВОПЫТУ РАБОТЫ

ВІЗІТКА "МАЯ РАБОТА" (настаўнік-дэфектолаг М.Я.Камякевіч)

ЗДАРОЎЕЗБЕРАГАЮЧЫЯ ТЭХНАЛОГІІ Ў КАРЭКЦЫЙНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ НАСТАЎНІКА-ДЭФЕКТОЛАГА

Исправление речевых нарушений у детей старшего дошкольного возраста средствами логоритмики

ДЛЯ ВАС, БАЦЬКІ!

Сістэма карэкцыйнай работы ў пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

Аўтаматызацыя гукаў з дапамогай гульнявых прыёмаў

Развіццё граматычнага маўлення дашкольнікаў у сям’і

Гуляем разам. Развіццё маўлення дзяцей у зносінах з дарослымі

 

ДЛЯ ВАС, ПЕДАГОГІ!

О детях с синдромом дефицита внимания и гиперактивностью

поделиться в: