АСНОЎНЫЯ НАПРАМКІ ДЗЕЙНАСЦІ
па арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі, рэалізуючай вучэбную праграму дашкольнай адукацыі
ў 2024/2025 навучальным годзе:
Мэтай дашкольнай адукацыі з’яўляецца рознабаковае развіццё асобы выхаванца ранняга і дашкольнага ўзросту ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі, фарміраванне ў яго маральных нормаў, кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту, падрыхтоўкі да працягу адукацыі.
Асноўныя тэндэнцыі развіцця сістэмы дашкольнай адукацыі Рэспублікі Беларусь:
арыентацыя на асобу выхаванца ў мэтах найбольш поўнага раскрыцця яго здольнасцей, магчымасцей і задавальнення адукацыйных патрэб;
кампетэнтнасны падыход у адукацыі (дапамога выхаванцам у набыцці кампетэнцый, неабходных для атрымання сацыяльнага вопыту, падрыхтоўкі да працягу адукацыі);
аб’яднанне навучання і выхавання на аснове духоўна-маральных і сацыякультурных каштоўнасцей, гістарычных, нацыянальна-культурных традыцый і прынятых у грамадстве правілаў і нормаў паводзін;
рэалізацыя прынцыпу інклюзіі ў адукацыі.
Гадавыя задачы ўстановы на 2024/2025 навучальны год:
1. Развіваць у дзяцей дашкольнага ўзросту (у тым ліку і дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця) элементарныя матэматычныя ўяўленні і звязаныя з імі лагічныя аперацыі праз выкарыстанне эфектыўных метадаў і прыёмаў арганізацыі адукацыйнага працэсу.
2. Фарміраваць сацыяльны вопыт, асобасныя якасці ў дзяцей дашкольнага ўзросту (у тым ліку і дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця) сродкамі працоўнага выхавання ў працэсе сумеснага ўзаемадзеяння ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу.